Ogólne działy wg użytych technik

środa, 14 lutego 2018

Słodkie bukiety

No i przespałam wtorek ;) A tak serio - wczorajszy dzień był dla mnie mocno zabiegany i nie dałam rady wstawić wczoraj posta.
Ale przejdźmy do sedna...
Dziś zaprezentuję Wam kilka słodkich bukietów. Ciągle doskonalę technikę ich robienia. Nie ze wszystkich jestem zadowolona, ale każdy następny jest krokiem ku doskonałości :) Oto kilka z nich.
Dwa poniższe bukiety zostały zrobione na zamówienie jako prezent ślubny. Kwiaty to białe i niebieskie krokusy. 





Kwiaty przed i po umieszczeniu w bukiecie.


A na koniec perełka - w przenośni i dosłownie ;) Na końcach sprężynek umieściłam perełki.


A ten bukiet został zrobiony w trzech egzemplarzach (różniły się jedynie detalami), w ramach podziękowania za zorganizowanie zajęć wakacyjnych paniom z biblioteki publicznej w naszej miejscowości.



2 komentarze:

  1. Fajne takie cukierkowe bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. A najlepsze jest to, że sprawdzają się na różne okazje: czy to na ślub, czy do szkoły dla nauczycieli, czy na prezent urodzinowy :) dzięki za odwiedziny i za zostawienie śladu po sobie, pozdrawiam :)

      Usuń