Ogólne działy wg użytych technik

wtorek, 30 stycznia 2018

Biurko zrobione z... łóżeczka

Dobrze, że wtorek się jeszcze nie skończył :). Mam dziś dla Was ciekawy pomysł na wykorzystanie starego łóżeczka dla dziecka, z którym nie wiecie co zrobić. Pół biedy jeśli uda się je komuś oddać lub sprzedać, a co jeśli nie nadaje się ono do przekazania. Można wyrzucić... Ja jednak postanowiłam przerobić je na biurko. Pomysł nie jest mój, swego czasu był dość rozpowszechniony w internecie, więc nie zamieszczam konkretnej strony. A oto efekt moich starań.


Barierki pomalowałam na ciemny brąz - z tego co pamiętam był to mahoń. Blat zrobiony ze spodu łóżeczka okleiłam okleiną do mebli - wzór mozaika. 


Poniżej znajdują się zdjęcia w trakcie pracy. Łóżeczko pierwotnie było w kolorze jasnym, ale moja córcia ćwiczyła na nim pisanie, więc trzeba było przemalować je na ciemniejszy kolor. Mam nadzieję, że zainspirowałam chociaż część z Was, i że pomysł się przyda ;) 
Pozdrawiam i do następnego wtorku.



6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Nie wpadłabym na to, by z łóżeczka zrobić biurko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawy pomysł. Akurat chciałam sprzedawać łóżeczko po synku, ale już wiem, że tego nie zrobię. Dziękuje za inspiracje😊

    OdpowiedzUsuń