Ogólne działy wg użytych technik

wtorek, 6 marca 2018

Ozdobne pojemniki

Witajcie Kochani! 
Na początek mam dla Was informację - jest mi niezmiernie przykro, ale będę musiała ograniczyć ilość postów  zamieszczanych w miesiącu. Mam nadzieję, że mimo to z chęcią będziecie nadal odwiedzać mojego bloga i komentować wpisy, które dla Was przygotuję.
A dzisiaj w programie... pojemniki na co tylko chcecie ;).


Dwa pierwsze to beczułki zrobione ze spinaczy (klamerek do bielizny). Kwiaty służą zamaskowaniu łączeń. Są odrobinę za duże, ale nie mogłam dostać mniejszych. Odkąd znalazłam ten pomysł w internecie chciałam je mieć. I tak doczekały się - trzymam w nich kosmetyki.



Dwa kolejne to metalowe puszki obklejone sznurkiem. Służą mi do przechowywania grzebieni i szczotek.



Do zobaczenia wkrótce. Mam nadzieję w niedalekiej przyszłości :) 

2 komentarze:

  1. Oba pomysły na koszyki są świetne.Ten z oklejonym sznurkiem chyba sobie przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń