Ogólne działy wg użytych technik

czwartek, 31 grudnia 2015

W tym roku Mikołaj wyprodukował ;) - bombka, aniołek i bransoletki koralikowe

Dzisiejszy post będzie wyjątkowo obfity, choć takich mieszanek nie lubię. Umieszczam w jednym miejscu, gdyż był to tegoroczny prezent pod choinkę dla mojej siostry i siostrzenicy. Wszystko robione szydełkiem :) 



Bombka zrobiona została według poniższego wzoru (nie znam strony). Odrobinę go zmodyfikowałam - wzór powtórzony ośmiokrotnie (a nie 10 - krotnie).

W środku umieściłam figurkę Jezuska na sianku... 


Bombka w obwodzie ma 35 cm, a zawieszona została na stojaku o wysokości 18 cm.

Aniołek robiony na podstawie wzoru zamieszczonego poniżej (strona www), również zmodyfikowany - poszczególne rzędy przerabiałam więcej niż raz, co sprawiło, że aniołek mi wyszczuplał ;) Wysokość 15 cm.

I na koniec - nareszcie udało mi się wykonać bransoletki z koralików TOHO. Pierwsza bransoletka i pierwszy naszyjnik, które zrobiłam jeszcze nie nadają się do pokazania, gdyż czekam na odpowiednie wykończenia, ale na pewno wkrótce je też pokaże (choć nie są doskonałe). 

Poniższe bransoletki robiłam ze wzorów, które pochodzą ze strony jpo-rekodzielo.blogspot.com

W kwiatki - długość 18 cm bez zapięcia i 21 z zapięciem...

 
i cieniowana - 21,5 cm bez zapięcia i 23,5 z zapięciem (nie pamiętam dokładnie, ale robiona raczej ze wzoru zamieszczonego niżej).

 



2 komentarze:

  1. Całkiem ładny ten komplecik bombka - aniołek ,a wzory czasami trzeba zmodyfikować ....
    Zdrowia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń