poniedziałek, 7 grudnia 2015

Podusia i kołderka do wózka dla lalek

Tytułowa podusia i kołderka powstały jak zwykle z potrzeby. Wystąpiła ona, gdy zamówiłam nowy wózek dla lalek dla mojej córki. Myślę, że można to nazwać formą recyklingu, gdyż uszyłam je z kawałka zasłony, który mi pozostał, a wypełnienie odzyskałam z kurtki zimowej, której już nie używam. 

Wymiary kompletu to: podusia - 20 x 15 cm, kołderka - 28 x 20 cm (oczywiście pikowana, by uniknąć przesuwania się wypełnienia). Materiału wystarczyło na jeszcze trzy takie komplety, które trafiły do przedszkola mojej córci.




Co do nieszczęsnego wózka - było z nim trochę kłopotu. Najpierw trafił nie taki jak był oferowany na aukcji, a później okazało się, że przydałoby się jakieś wzmocnienie dna. Ponownie wykorzystałam płytę z tylnej ścianki mebli, docięłam i oto co mi wyszło.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz