Ogólne działy wg użytych technik

niedziela, 29 czerwca 2014

W ramach recyklingu - przewijak

Po raz kolejny zaniedbałam odrobinę bloga... Ale zamiast narzekac przejdę od razu do rzeczy...


Przewijak. Pomyślicie sobie dlaczego pokazuję Wam jakiś przewijak? Otóż dlatego, że wcześniej wyglądał on tak...


Pierwotnie planowałam go wyrzucić, gdyż materiał, z którego był wykonany, w trakcie użytkowania popękał w wielu miejscach. Ale kiedy otrzymałam wiadomość o narodzinach mojego bratanka pomyślałam, że może się on jeszcze przydać i dlatego w ramach recyklingu postanowiłam go naprawic.
Jak widać pomysł na realizację czekał już od końca marca.


Jako obicie wykorzystałam ceratę w kolorach zgniłozielonym, seledynowym i odcieniach beżu. Ile się dało obszyłam maszyną do szycia, ale niestety lwią część szyłam ręcznie. I choc bardzo się starałam, to nie wygląda on jak z fabryki, ale mam nadzieję, że na krótki czas, w jakim będzie użytkowany, wystarczy.


Miłej niedzieli życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz