Ogólne działy wg użytych technik

niedziela, 30 czerwca 2013

Biżuteria po raz pierwszy... (naszyjnik i kolczyki)

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga oraz oczywiście nowe osoby w gronie obserwatorów. Jest mi ogromnie miło, że zechcieliście dołączyć do tego jeszcze elitarnego grona ;). Po prawie dwóch miesiącach nieobecności nareszcie jestem! Przez cały ten czas nie próżnowałam - chociaż nie miałam też tyle czasu ile bym chciała. Oprócz spraw związanych ze studiami byłam zajęta jeszcze jednym większym projektem - ale o tym w innym poście. Dziś chciałam Wam pokazać komplet białej biżuterii, wykonany na specjalne zamówienie złożone przez moją mamę, która jest wymagającą klientką ;) - zdjęcie poniżej nie oddaje rzeczywistego koloru.


Komplet został wykonany z pereł różnej wielkości.
  

Naszyjnik to kombinacja białych pereł i kulek w kolorze srebra, z zapięciem na karabińczyk.


Jego długość to 56 cm.


Kolczyki osadzone są na zamykanych biglach z cyrkoniami. 

Kolejna rzecz wykonana po raz pierwszy za mną. Myślę, że w najbliższym czasie dodam jeszcze kilka postów dotyczących biżuterii, gdyż mam w planach jeszcze kolczyki dla siebie, a co dalej - to zobaczymy :D.

P.S.
Byłam miło zaskoczona, że w tak krótkim czasie mój ostatni post zrobił taką furorę :). Liczba wyświetleń też imponująco wzrosła - z niecałego 1000 do blisko 1500. Dziękuję Wam za to, dziękuję, że jesteście i że zaglądacie do mnie. 
Pozdrawiam serdecznie :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz