Ogólne działy wg użytych technik

sobota, 4 maja 2013

Kolejna rocznica 18-tych urodzin ;) - stolik śniadaniowy

Witam po dość długiej przerwie. Po pierwsze jest mi ogromnie miło, że tu zaglądacie (zbliżamy się do magicznej granicy 1000 wyświetleń :) ). Po drugie - gorąco witam nowe osoby w gronie obserwatorów - mam nadzieję, że znajdziecie na tym blogu to, czego szukacie ;). A innych zaglądających, zapraszam do dołączenia do tego grona. W końcu po trzecie - chcę się pochwalić moją kolejną pracą. 


Jest to stolik śniadaniowy ozdobiony techniką decoupage'u. Pracowałam nad nim do ostatniej chwili i właśnie dziś trafił on w ręce mojej siostry jako prezent z okazji jej urodzin.


Stolik pomalowany został lakierobejcą w kolorze mahoniu.


Do wykończenia góry wybrałam kompozycję z róż.


Choc zdjęcie poniżej jest słabej jakości to najlepiej oddaje kolor kwiatów.


Nowej właścicielce się spodobał, a co Wy sądzicie? 
P.S Ponieważ jest to kolejna moja praca z cyklu "Wykonane po raz pierwszy", nie udało mi się uniknąć błędów, jednak mam nadzieję, że nie rzucają się one w oczy ;).

16 komentarzy:

  1. Bardzo piękny i pomysłowy i widać , że sporo pracy trzeba było w niego włożyć. Pozdrawiam serdecznie Zakątek Pamiątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ago za miłe słowa, rzeczywiście duuuużo pracy w niego włożyłam ale opłaciło się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jestem ekspertem w tej dziedzinie,ale dla mnie wszystko wygląda pieknie;)Bardzo podoba mi się motyw;)Ostatnio coś mnie wzięło na róże;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też można powiedziec "raczkuję" w tego typu pracach ale "per aspera ad astra" - przez trudy do gwiazd :)
      a motyw - no cóż - róże to jedne z moich ulubionych kwiatów ;)
      Pozdrawiam Ilonko

      Usuń
  4. Uwielbiam stoliczki śniadaniowe, ale ten jest przepiękny :) nie widać żadnych błędów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno, nie mam pojęcia dlaczego ale Twój komentarz został zakwalifikowany jako spam. Na szczęście już jest ok - wyprowadziłam system z błędu ;)
      Miło mi, że stoliczek się podoba :)
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Rewelacyjny pomysł, śliczne wykonanie a defektów nie znalazłam :) zapraszam do http://monczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Moniko, do Ciebie właśnie zajrzałam i spodobały mi się słonecznikowe kolczyki, a w opisie zaintrygowało mnie to, że jesteś budowlańcem - ciekawa jestem tym bardziej, że zastanawiałam się czy nie pójśc w tym kierunku kształcenia - niezła odmiana po pedagogice ;)

      Usuń
  6. jakie to piękne! kurcze kobieto napracowałaś się! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że doceniacie (wszyscy) to ile trzeba włożyc pracy w taki stoliczek ;)
      dziękuję Iguanno - craft za Twój komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. zapraszam do siebie po nominację, jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że mam ochotę :) ale jak znajdę chwilę - teraz cierpię na chroniczny brak czasu, dziękuję, że o mnie pomyślałaś Iguanno :*

      Usuń
  8. Pięknie to zrobiłaś Iwonko. Nie znam się na tej technice ale podziwiam Twoje wyczucie piękna. Kompozycja, kolory - wszystko tu pasuje i zachwyca. Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duża praca. Ładnie wyglądają te róże. Piękna kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Alicjo i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń