Ogólne działy wg użytych technik

sobota, 23 marca 2013

Po prostu palma...

A na Niedzielę Palmową oczywiście palemka, którą jutro do kościoła zaniesie moja córcia. Jest to kolejna moja praca z cyklu - ROBIĘ TO PO RAZ PIERWSZY :).


Palma składa się z trzech rzędów kwiatów: coś co przypomina żonkile, zielone różyczki i mój wynalazek - różowe margerytki. Różyczki wyszły zielone, gdyż jestem aktualnie w posiadaniu jedynie zielonej krepiny, cała reszta została wykonana z bibuły. Szczyt wieńczą gałązki bukszpanu. Bazi niestety nie udało mi się znaleźć pod tym śniegiem :). A swoją drogą - piękną mamy zimę tej wiosny...


Co do scenerii - jest ona nietypowa jak na zdjęcia, które robię, ale jakoś kolory nie chciały wyjść na żadnym innym tle...

2 komentarze:

  1. Sliczna palma zapraszam do siebie
    http://moje-asylium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umknął mi Twój komentarz Gosiu, oczywiście zajrzę do Ciebie, pozdrawiam :)

      Usuń