Ogólne działy wg użytych technik

wtorek, 20 listopada 2012

Wspomnienie lata... (chusteczka na głowę)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentowac kolejną moją pracę z cyklu "Na szydełku". Jest to chusteczka, którą zrobiłam na przełomie lata i jesieni (tak jakoś wyszło), więc moja córa nie zdążyła się nią nacieszyć w tym roku. Jednak nic straconego, przecież przed nami kolejne lato... za jakieś 7 - 8 miesięcy ;).


Troczki przytrzymujące chusteczkę zrobiłam prostymi słupkami a całość wykończyłam siedmioma jednowarstwowymi kwiatkami kontrastującymi z bielą, co w rezultacie dało efekt wianka i podkreśliło dziewczęcy charakter chusteczki.


W wersji bardziej klasycznej chusteczka może pozostać bez dodatków lub też można dodac do niej obramowanie w innym kolorze. A tak prezentuje się chusteczka na główce mojej małej modelki... :)



A to schemat, z którego korzystałam, niestety nie jestem w stanie podac źródła... 



2 komentarze:

  1. Taka chusteczka to dla dziecka rewelacja.Zawsze coś na głowie ma ,a do tego przewiewna,prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest przewiewna ale właśnie dziś doszłam do wniosku, że bede musiała ją powiekszyc bo i moja córcia urosła ;) ale ten czas leci...

      Usuń