Ogólne działy wg użytych technik

środa, 7 listopada 2012

Witajcie Kochani!

Do biegu, gotowi, start!
Zaczynamy!
Już długo nosiłam się z myślą o założeniu bloga i w końcu się udało. Znalazłam chwilę i oto "moje dzieło". Jak Wam się podoba?
Głównym powodem, dla którego powstał ten blog była chęć podzielenia się z Wami tym, co uda mi się stworzyć. Będę się starała zaglądać tu regularnie, choc nie będzie to łatwe. W tym roku czeka mnie trudny egzamin i obrona pracy dyplomowej. Trzymajcie kciuki ;).

2 komentarze:

  1. Przejrzałam blog z ciekawością :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow jestem ogromnie zaskoczona ilością komentarzy!!! dziekuje Ci bardzo, na czesc z nich postaram sie odpowiedziec, bardzo mi miło, że zaciekawił Cie mój blog Beatko, zapraszam po wiecej, mam nadzieje, że już wkrótce po dłuższej przerwie bez kompa bede mogła pochwalic sie czymś nowym, pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń